Feed-back CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI CLIENŢILORDin dorința de a perfecționa activitatea instituției noastre, vă rugăm să completați acest chestionar. Vă asigurăm că informațiile oferite de Dumneavoastră în acest chestionar sunt confidențiale și vor fi utilizate numai pentru îmbunătățirea serviciilor noastre.Please enable JavaScript in your browser to complete this form.1. Părerea Dvs.: *Foarte bunăBunăSatisfăcătoareNesatisfăcătoareCare este părerea Dvs. despre colaborarea, în general, cu instituția noastră.2. Modul de comunicare: *Foarte bunBunSatisfăcătorNesatisfăcătorCum apreciați modul de comunicare cu intituția noastră (telefon, fax, email, etc.).3. Timp soluționare: *Foarte bunBunSatisfăcătorNesatisfăcătorCum apreciați intervalul de timp în care a fost soluționată problema Dvs.4.1. CALITATEA SERVICIILOR: *Foarte mulțumitMulțumitNu prea mulțumitDeloc mulțumitBazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEP Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al CALITĂȚII.4.2. PREZENTAREA SERVICIILOR: *Foarte mulțumitMulțumitNu prea mulțumitDeloc mulțumitBazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEP Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al PREZENTĂRII.4.3. PROMPTITUDINE și DISPONIBILITATE: *Foarte mulțumitMulțumitNu prea mulțumitDeloc mulțumitBazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEPersoanelor Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al PROMPTITUDINII și DISPONIBILITĂȚII.5. Profesionalismul personalului: *Foarte bunăBunăSatisfăcătoareNesatisfăcătoareCum apreciați prestația profesională a personalului responsabil cu soluționarea problemei.6. Atitudinea și amabilitatea personalului: *Foarte bunăBunăSatisfăcătoareNesatisfăcătoareCum apreciați atitudinea și amabilitatea personalului cu care ați venit în contact.7. Confortul oferit: *Foarte bunBunSatisfăcătorNesatisfăcătorCum estimați gradul de confort oferit de spațiul destinat așteptării/informării.8. Afișarea informațiilor necesare: *La vedereLoc inaccesibilCum considerați că sunt afișate informațiile necesare dumneavoastră.9. Procesele instituției: *situația este mai bunăsituația este la felsituația este mai slabăCum apreciați eficiența proceselor instituției în comparație cu alte organizații din sectorul public.10. Situații care v‐au nemulțumit:În cazul în care sunt unele situații care v‐au nemulțumit, vă rugăm să le descrieți pe scurt.11. Propuneri:Vă mulțumim pentru timpul acordat!Trimite Vizualizări: 596