Feed-back

CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACŢIEI CLIENŢILOR
Din dorința de a perfecționa activitatea instituției noastre, vă rugăm să completați acest chestionar. Vă asigurăm că informațiile oferite de Dumneavoastră în acest chestionar sunt confidențiale și vor fi utilizate numai pentru îmbunătățirea serviciilor noastre.
Care este părerea Dvs. despre colaborarea, în general, cu instituția noastră.
Cum apreciați modul de comunicare cu intituția noastră (telefon, fax, email, etc.).
Cum apreciați intervalul de timp în care a fost soluționată problema Dvs.
Bazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEP Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al CALITĂȚII.
Bazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEP Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al PREZENTĂRII.
Bazându‐vă pe experiența Dvs. recentă cu DJEPersoanelor Teleorman, cât de mulțumit sunteți de serviciile prestate de către instituția noastră din punct de vedere al PROMPTITUDINII și DISPONIBILITĂȚII.
Cum apreciați prestația profesională a personalului responsabil cu soluționarea problemei.
Cum apreciați atitudinea și amabilitatea personalului cu care ați venit în contact.
Cum estimați gradul de confort oferit de spațiul destinat așteptării/informării.
Cum considerați că sunt afișate informațiile necesare dumneavoastră.
Cum apreciați eficiența proceselor instituției în comparație cu alte organizații din sectorul public.
În cazul în care sunt unele situații care v‐au nemulțumit, vă rugăm să le descrieți pe scurt.
Vă mulțumim pentru timpul acordat!